Kongre Başvuru Akış Şeması
1. Adım: Kongre internet sayfası ana menüde yer alan bildiri yazım kuralları sekmesinde yer alan özet şablonuna uygun olarak hazırlamış olduğunuz bildiri özetini özet son gönderim tarihine kadar cgbildiri2025@selcuk.edu.tr e-posta adresine gönderiniz.
2. Adım: Bildiriniz çift kör hakem değerlendirmesinden geçtikten sonra sonuç e-posta aracılığı ile size bildirilecektir. Hakem raporu sonucu sunulabilir olan bildirilere e-posta ile bildiri numarası verilecektir ve bu bildiri numarası ile yazarlar kongre kaydını gerçekleştirebilir.
3. Adım: Kongre Katılımcı Formu doldurulduktan sonra, kongre katılımcı ücretinin ilgili banka hesap numarasına açıklama kısmına bildiri numarası ve kongre adı belirtilerek gönderilmiş olması ve dekontunun cgkongresi2025@selcuk.edu.tr e-posta adresine konu kısmına bildiri numarası yazılarak gönderilmesi gerekmektedir. Dinleyici olarak katılacak olanlar dekont açıklamasına dinleyici ibaresi ve kongre adı yazarak kongre katılım ücretini ödemesi gerekir ve dekontunun cgkongresi2025@selcuk.edu.tr e-posta adresine konu kısmına dinleyici yazılarak gönderilmesi gerekmektedir.
4. Adım: Bildirisinin tam metin kongre kitabında yayınlanmasını isteyen katılımcılar; tam metin gönderim tarihine kadar, tam metin şablonuna göre hazırlanmış bildiri tam metinlerini cgbildiri2025@selcuk.edu.tr e-posta adresine konu kısmına bildiri numarası yazılarak göndermesi gerekmektedir. Tam metin kitabında değilde kongremize destek olan dergilerde bildirilerini yayınlatmak isteyen yazarlar dergi yayın süreçlerine göre hareket etmek durumundadırlar. Kongremize destek veren dergiler yayın olanakları sekmesinde yer almaktadır.