Kongre Başvuru Akış Şeması
1. Adım: Kongre internet sayfası ana menüde yer alan bildiri yazım kuralları sekmesinde yer alan özet şablonuna uygun olarak hazırlamış olduğunuz bildiri özetini özet son gönderim tarihine kadar cgbildiri2025@selcuk.edu.tr e-posta adresine gönderiniz.
2. Adım: Bildiriniz hakem değerlendirmesinden geçtikten sonra sonuç e-posta aracılığı ile size bildirilecektir. Hakem raporu sonucu sunulabilir olan bildirilere e-posta ile bildiri numarası verilecektir ve bu bildiri numarası ile yazarlar kongre kaydını gerçekleştirebilir.
3. Adım: Kongre Katılımcı Formu doldurulduktan sonra, kongre katılımcı ücretinin ilgili banka hesap numarasına açıklama kısmına bildiri numarası ve kongre adı belirtilerek gönderilmiş olması ve dekontunun cgkongresi2025@selcuk.edu.tr e-posta adresine konu kısmına bildiri numarası yazılarak gönderilmesi gerekmektedir. Dinleyici olarak katılacak olanlar dekont açıklamasına dinleyici ibaresi ve kongre adı yazarak kongre katılım ücretini ödemesi gerekir ve dekontunun cgkongresi2025@selcuk.edu.tr e-posta adresine konu kısmına dinleyici yazılarak gönderilmesi gerekmektedir.
4. Adım: Bildirisinin tam metin kongre kitabında yayınlanmasını isteyen katılımcılar; tam metin gönderim tarihine kadar, tam metin şablonuna göre hazırlanmış bildiri tam metinlerini cgbildiri2025@selcuk.edu.tr e-posta adresine konu kısmına bildiri numarası yazılarak göndermesi gerekmektedir.